بلاگ گردشگری لوندویل
  • تاریخ : یکشنبه 1392/11/20, 16:33
دسته بندی : مکان های دیدنی ,

آبشار لاتون در برف و زمستان
پایین بارون می اومد و حداقلش هوا ابری و نمناک بود.کوه را مه گرفته بود و نمیتونستیم ببینیم اونجا هم بارونه یا برف.با این حال تصمیم گرفتیم جمعه بریم آبشار.
با چندی از رفقا قرار گذاشتیم و همگی صبح روز جمعه رفتیم کوه. هوا خیلی سرد بود و حدس میزدیم که بالا برف باشه.اوایل برف کمی بود ولی هرچه بالاتر میرفتیم برف بیشتر میشد اما وقتی رسیدیم غافلگیر شدیم.
همه جا سفید بود و ذره ذره از آسمون برف می اومد. زمین تا زانو برف بود,خلاصه که خیلی شاد شدیم.
موقع پیاده روی بدن گرم میشه و اینطوری سرما کمتر حس مشد اما وقتی رسدیم به خود آبشار تا 5 دقیقه نشستیم برای استراحت فورا بدنمون خنک شد و واقعا سرما را تو وجودمون حس کردیم.
جالب اینجاست که مش یدالله هم اونجا بود.ما بودیم(هفت نفر),مش یدالله و سه تا کوه نورد اردبیلی...اما متاسفانه نتونستیم بریم پایین آبشار. 50 متری با ما فاصله داشت ولی توی مسیرش رودخونه کوچیکی بود که به خود آبشار وصل میشد و توش سنگ های بزرگی وجود داشت که کلا روی همه را برف پوشونده بود و چیزی دیده نمیشد. برفی بود و لیز و خیلی خیلی خطرناک,اون سه تا کوه نورد هم نتونستن برن.
خلاصه شب رسیدیم خونه. تجربه جدید و جالبی بود. اینبار با دفعات گذشته فرق داشت به جای سبزی یا خزان درختها,سفیدی برف بود.

تصاویر بیشتر در ادمه مطلب...

آبشار لاتون در برف و زمستان

برچسب ها : آبشار لاتون , آبشار بارزاو , آبشار لاتون در برف , آبشار لاتون در زمستان ,